Jak nie dac sie falszczerzom

W ciągu ostatnich dwóch dekad, widzieliśmy dyskonty opon i centra serwisowe auto otworzyć zdumiewającą liczbę nowych miejsc w całym kraju. Ale nie pomyłka o tym, w tych i wielu nie spotkanie niezbędne, serwis poczekaniu lokalizacje, opis zniżka niekoniecznie oznacza mniej. W rzeczywistości, w trakcie moich poszukiwań nowego kompletu opon zastępczych, byłem mile zaskoczony wysokim poziomem selekcji, usług i profesjonalizm otrzymałem.

Wybór

Większość dyskonty opon i centra serwisowe auto oferują szerszy wybór opon markowych niż działu serwisu ze sprzedawcą samochodu lub lokalnej stacji paliw okolica. Wiele z nich oferuje strony internetowe, które pozwalają wybrać opony marki, rozmiaru lub ceny, zobaczyć zdjęcia opony i wzór bieżnika, a także opisuje pełen zakres usług motoryzacyjnych oferowanych w tej lokalizacji. Podczas przygody cyber zakupy na miejscu jednego sklepu opony, zaproponowano mi wybór dziesięciu różnych opon z ośmiu różnych producentów, w cenach od $ 80 do $ 202 za opony. Ponadto, jeśli opony trzeba nie są w magazynie, można je łatwo uzyskać w mniej niż godzinę z innego pobliskiego sklepu lub dogodnie zlokalizowany centrum dystrybucyjnego.

Usługa

Potrzeba nowych opon, inne niż z normalnego zużycia lub zużycia opon spowodowane niewłaściwym pompowania opon, może być często znakiem ostrzegawczym innych problemów pojazdów mniej widocznych, które można szybko i łatwo zostać skierowane w większości sklepów dyskontowych w oponach lub centrów usług samochodowych.

Geometria kół – Jeśli koła nie są prawidłowo ustawione, opony może wystąpić nadmierne zużycie lub toe camber, charakteryzujący się cienką lub nawet bardziej dotkliwe wewnętrznej lub zewnętrznej zużycia krawędzi. Co do zasady, każdy pojazd powinien mieć ustawienie odbywa się co sześć miesięcy lub co 6000 mil.

Artykuł dzięki: